Christer Havnø Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Hei. hva er calsign for lufttransports luftambulanse fly king? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Lufttransport? I grunn vill gjetting, er nå det jeg har den som i fs. Kom for all del med det egentlige, hvis jeg ikke har rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 de bruker Lufttransport! I allefall gjorde de det sist æ hørte på scanern i Bodø før Jul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 aha.. skjønner.. så nært men så fjærnt! mene.. tro om det blir plass å skrive alt i SB3 calsign vindu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 31. januar 2006 Del Skrevet 31. januar 2006 Lurer du på ICAO koden så er den LTR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 31. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2006 aha.. det nøster seg for sammen nå. he he. LTR, og calsign lufttransport. skjønner tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.