Gå til innhold

FS video


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvilke programmer kræves der, for at man skal kunne afspille/redigere FS-videoer andre steder end FS?

Kan de komprimeres til mpeg-filer?

 

Jeg har lavet en video i dag, som jeg gerne vil redigere og sånn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bruke replay funksjonen i fs...skaff deg fraps, start fs, kjør fraps i bakgrunnen og så lagres filmene du tar opp som vanlige filmfiler (uten at jeg husker hvilket format som brukes).

 

Ja, det eneste du burde være obs på er at de filene pleier å ta usansynlig mye plass til tross for kvalitet. men når du lagrer etter å ha redigert i et program så vil det ikke ta så mye plass, men er greit å være obs. i tilfelle du har dårlig plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk på at "FRAPS" drar noe så usannsynlig med fps. "Gamecam" er mye mere lettdreven og et bedre alternativ - IMO. Bare et tips, men smaken er som baken...

 

Edit: Ser ut som inlegget mitt ble enda en digresjon siden du allerede har laget video...

 

For å gi et on-topic tips; Microsoft Movie Maker innebygd i XP er faktisk et fullt brukbart redigeringsprogram verdt å prøve hvis man ikke har noe annet innen rekkevidde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...