Arne Eitrem Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 Hei Satt å så programmet på NRK tirdag kveld 23.15 om ulykken overÛbelingen i Tyskland. Masse uheldige omstendigheter og personlige tragedier. I dag satte jeg meg ned og føy LevelD 767-300 fra København til Gardermoen. Jeg flyr lite og har lite AI fly, men av alt rett før innflyving til Gardermoen slår TCAS alarmen inn, TRAFFIC, TRAFFIC og til slutt DESEND, like etter styker et fly over meg og dampstipene etter det vises tydelig over meg. Da ble alt sinnsykt realistisk. Landet hel på ENGM etterpå. Det ble bare den mest spesielle turen jeg har hatt på simmen. Skulle selvfølgelig tatt noe screenshots, men jeg var alt for giret der og da. Helt rått å se hvor godt alt er simulert!!!!!! Arne E Siter
Andrew Thomsen Skrevet 11. januar 2006 Skrevet 11. januar 2006 TCAS for LDS og PMDG er samme fila. Og svært lik real-world som jeg har forstått i fra solide kilder. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.