Gå til innhold

Grenland FlySim Klubb (GFSK)


Odd Jacobsen

Anbefalte innlegg

GFSK er nå etablert og vi ønsker oss medlemmer som har lyst til å være med å fly i flysimulator i felles interesse for FS. Den skal bygges i mars/april.

FlySimulatoren er under planlegging og vi ønsker oss personer som kan hjelpe/bistå dette.

 

Utover det å være vanlig medlem og kunne fly i simulatoren ønsker vi oss også personer som har erfaring innen følgende områder: snekker, elektriker, datakyndig, ”erfaring innen flysimulatorer” og som kan delta å drive/styre klubben.

 

Foruten meg og noen andre som har stor interesse for flygning har vi med bl.a. en flykaptein i SAS Braathens som teknisk rådgiver for prosjektet.

 

Vi har fått lokaler på Geiteryggen Flyplass (hovedbygg) hvor flysimulatoren skal stå.

 

Videre informasjon og om man er interessert kan kontakte meg på mail oddh-j@online.no eller tlf. 90601094.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid – mange interesserte har tatt kontakt, men å få landet de som vil kunne dra dette videre tar tid.

Planleggingen av prosjektet er ferdig og vi vil nå prøve å få til en arbeidsgruppe.

 

Det vil bli en 737 simulator.

 

De som er interessert bør ta kontakt via info’n i starten på denne tråden på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gitt at jeg ikke har planer om flytte til Grenlands distriktet i nærmeste fremtid, kan jeg nok ikke delta aktivt. Men har kunnskaper jeg gjerne deler med dere.

 

Dere får stille spørsmål i Simbuild forumet evt. kontakte meg på PM el. mail

 

Jeg ønsker dere suksess og en spennende fremtid ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...