Odd Jacobsen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 GFSK er nå etablert og vi ønsker oss medlemmer som har lyst til å være med å fly i flysimulator i felles interesse for FS. Den skal bygges i mars/april. FlySimulatoren er under planlegging og vi ønsker oss personer som kan hjelpe/bistå dette. Utover det å være vanlig medlem og kunne fly i simulatoren ønsker vi oss også personer som har erfaring innen følgende områder: snekker, elektriker, datakyndig, ”erfaring innen flysimulatorer” og som kan delta å drive/styre klubben. Foruten meg og noen andre som har stor interesse for flygning har vi med bl.a. en flykaptein i SAS Braathens som teknisk rådgiver for prosjektet. Vi har fått lokaler på Geiteryggen Flyplass (hovedbygg) hvor flysimulatoren skal stå. Videre informasjon og om man er interessert kan kontakte meg på mail oddh-j@online.no eller tlf. 90601094. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hvordan går det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kent-Ruben Johansen Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Dette høres jo artig ut, hvordan kan en bli medlem? Flyr i Grenland flyklubb og er av den grunn ganske ofte på Geiteryggen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Hva slags flytype skal dere bygge/simulere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 14. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2006 Det tar tid – mange interesserte har tatt kontakt, men å få landet de som vil kunne dra dette videre tar tid. Planleggingen av prosjektet er ferdig og vi vil nå prøve å få til en arbeidsgruppe. Det vil bli en 737 simulator. De som er interessert bør ta kontakt via info’n i starten på denne tråden på forumet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Gitt at jeg ikke har planer om flytte til Grenlands distriktet i nærmeste fremtid, kan jeg nok ikke delta aktivt. Men har kunnskaper jeg gjerne deler med dere. Dere får stille spørsmål i Simbuild forumet evt. kontakte meg på PM el. mail Jeg ønsker dere suksess og en spennende fremtid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.