Kristian Wålberg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Hei folkens, en ting som slo meg her... Hva gjør de på Gardermoen sånn ca ved midnatt? Det kan da umulig være særlig trygt å lande med noen fly? Stenger de, eller kommer det rett og slett bare ikke noen fly på denne tida? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Innenfor flyplassområdet er det jo strengt forbudt å skyte opp raketter. Og utenfor er nok flyene såpass høyt at det ikke er noe problem. Dog tror jeg neppe det er den store trafikken rundt midnatt, selv på Gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Siste fly ankommer OSL 2330, og siste avgang er kl 2000 så de stenger nok flyplassen etter 2330 da eller noe i den duren... Se på linkene nedenfor: Ankomster Avganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Presterud Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Gardermoen, og de andre store flyplassene i landet, er døgnåpne. Nyttårsraketter er nok ikke noe stort problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Wålberg Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 OK, takker for svar. Jeg tenkte.. Det er jo ikke veldig høyt opp flyene er rett før gjerdet begynner på ENGM.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Njaaa, er fortsatt et stykke oppe i lufta, men dog er man nok innenfor endel raketters rekkevidde. Men jeg tror nok at rakettoppskytning like utenfor gjerdet vil bli slått hardt ned på uansett. Har forresten alltid hatt lyst til å være over f.eks. Oslo i småfly på nyttårsaften. Har ikke hatt anledning til det enda, men en gang skal jeg nok gjøre det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Samme her Tarjei, så hvis du får anledning: Ta med kamera! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Sykt hvor mange fly som kommer fra Las Palmas i dag Se her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Thomassen Skrevet 31. desember 2005 Del Skrevet 31. desember 2005 Flere enn meg som finner det merkelig at det bare er utenlandsfly etter klokken 16.25? Snodig asså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.