Lars B. Frostad Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Er vel mange som har fått med seg dette, men for de som ikke har det: så åpner altså FlyNordic (tidl. Nordic Airlink) ny rute fra Bergen - Stockholm. FlyNordic vil begynne flyvningene f.o.m: 3.April 2006 med selskapets MD82/MD83-maskiner. Prisene starter fra Kr: 499.- , det kan man ikke si er ille for 1,5 times flytur direkte fra Bergen. Mer info om dette her: http://www.boarding.no/art.asp?id=19069 http://www.g-kraft.com/nyheter.php?cmd=nyhet&id=878& Siter
Timmy Brandt Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Ja det ser man. Nordic går bra om dagen, piloter & CC får jobb, nye ruter og en veldig fin ny paint. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Ja den nye painten var absolutt mere stilig og fresch, i forhold til den gamle - som var mer eller mindre utdatert allerede når den kom. Dog blir CC i FlyNordic ikke ansatt direkte av selskapet, men via rekrutteringsbyrå - ser de har utsatt fristen flere ganger mh.t. siste opptaket på 20 stk. Ellers spekuleres det ser jeg, i at Blue1 kanskje anskaffer MD-90 - det blir spennende!. (Har nå alltid likt flytypen, samtidig som det er litt morsomt å se at 90% av alle pax som reiser med MD-90 - drar ned for ruta, siden det er vindu på det fremste toalettet i MD-90'en..) Siter
Geir G Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Blir flott å få noen flere fly her til Bergen! Noen som vet hvem de skal bruke som handling selskap? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 28. november 2005 Skrevet 28. november 2005 Sikkert Norport som moderselskapet Finnair bruker. Jeg håper ikke dette går utover Finnair sin Bergensrute. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. november 2005 Forfatter Skrevet 28. november 2005 Da må jeg nok skuffe deg Kristoffer, denne ruten skal ut fra hva jeg har skjønt - overta Finnair sin sommerrute. Siden FlyNordic eies av Finnair, har de derfor valgt å gjøre det på denne måten. Men ruten i FlyNordic sin regi, kommer vel forhåpentligvis til å gå hele året - og ikke kun på sommeren som med Finnair. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.