Steinar Grindstein Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Noen som kunne tenke seg å betjene ENGM ifra ca kl 1740 å utover. Jeg å Einar Kristiansen skal en tur ned til Teneriffe. Planlagt avgang ca1800 lokal tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Gardermoen/Oslo bemannet med TWR, APP og CTR. Jeg på TWR. Nå tar Werner GND i tillegg! Gardermoen staffed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Mitt comback på vatsim ble en tragedie Først låser FS seg å jeg blir kasta ut på skrivebordet. Så går det 30 sekunder å PCn restarter av seg selv. Da jeg pånytt prøver å boote opp Win XP home som jeg kjører FS ifra kommer jeg meg ikke inn. Selv ikke i sikker modus Så det spørs nok om ikke det blir en reinstall på meg ikveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Først låser FS seg å jeg blir kasta ut på skrivebordet. Så går det 30 sekunder å PCn restarter av seg selv. Kva skjermkort har du? Eg har også hatt dette problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Et aldrende GF FX5700 Ultra ifra Gainward. Golden sampel utgaven som er overklokka ifra fabrikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.