Gå til innhold

ny på vatsim


Anders Grønmyr

Anbefalte innlegg

Har i dag registrert meg på vatsim og tenkte å teste ut dette, ihvertfall parkere ved en gate og observere fraselogien, så jeg lærte meg hvordan å kommunisere med atc. men uansett hvilken server jeg velger i squawkbox er det stille som i graven. lurer på hva jeg gjør feil. etter flygning i 4år på egenhånd uten noe multiplayer er jeg jo lysten på å fly multiplayer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært litt lita ATC i norge den siste...skal vi si halvannen uken, men det tar seg nok opp igjen. Merker selv at jeg er ganske så opptatt for tiden, liksom noe som skjer hver dag, og det gir enda mindre tid til simming. Men ikke gi opp.

Jeg gjorde akkurat som du sier. Leste meg opp på noen toturial-flights, også stilte jeg meg opp på en gate på ENGM for å høre hvordan "proffsen" gjorde det. Satt sikkert å hørte på i 1-2 timer før jeg tok mot til meg, sendte flightplan og..."gardemoen app. ready to copy clearence, Lima november golf papa ecco"...hehe...Da gikk pumpen for fullt, og det var ikke fritt for at jeg var litt klam i henda akkurat da. Men etter et par turer satt glosene, og toturials papirer gikk i søppla.

Vi sees

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...