Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 For en tid tilbake så tipset Sondre om SPARC her på fs.no Dette syntes jeg så litt interessant ut og prøvde å mekke meg en fil for Kristiansand, Kjevik.. den flyplassen jeg sitter på Derfor jeg informerer om dette er fordi at det er både nyttig, og kan gjøre ATC gleden større! Her er et bilde fra filen jeg mekka for ENCN selv i kveld.. gleder meg til å prøve den i morgen (i kveld, lørdag nå ) [image]http://i5.photobucket.com/albums/y173/havsol/SPARC.jpg[/image] Husk å fly til Kjevik... jeg er online fra 18:00 til 22:00 i kveld (Lørdag, 5 november)!!! Siter
Stig Sandnes Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Funker sikkert fint det når du sitter som APP, sitter du som noe annet kan jeg ikke helt se nytten Fint at du har funnet noe som øker gleden din, jeg for min del må leie inn endel piloter Siter
Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Hehe, nei det er ikke noe for _CTR dette. Og det siste du skrev der... er totalt enig. Forrige helg satt jeg 6 timer som Kjevik, og hadde 8 fly ellerno. Synes det er altfor lite å gjøre men Siter
Stig Sandnes Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det er ikke noe "men". Det er og mest sannsynelig blir blir for lite piloter, med mindre vi klarer å komme frem med noe mirakuløst som får opp aktiviteten til det nivået den var på for endel år tilbake. Siter
Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Mange trodde at det skulle komme nye og flere piloter når SB3 kom, og det gjorde det... men det skjedde akkurat det jeg var redd for: Kun et "blaff". Virket som at det var veldig morsomt en liten periode, også dabbet det av. Synd det ikke er mer aktivitet! Noe jeg også ser forskjellen mellom VATSIM og IVAO er at det er mye flere utlendinger som flyr til Norge. Er veldig mange norske-danske-svenske piloter som kun flyr til Norge på VATSIM. Siter
Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Skal bare informere om at Kjevik ikke kommer... dette pga. av at PTT knappen ikke funker Prøvd 5 forskjellige knapper også. Beklager! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Det var synd Håvard Det er så konge at det er noen som sitter på Kjevik,nå som jeg har startet opp ett egen FSpax selskap(Kimmen Air) og har base på Kjevik,synes jeg det er ufattelig bra med ATC her nede på det "blie Sørlann" Siter
Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Gode nyheter... jeg var visst litt for rask på labben! Nå funker det plutselig etter at jeg endret litt på oppsettet. Disregard tidligere beskjed, Kjevik kommer som planlagt Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Da har jeg dårlige Håvard,fotballlaget skal ha Fest til 24 i kveld,så jeg kan dessverre ikke komme Jeg skal fly utover natten.... Mne har du noe planer for og sitte i morgen? Siter
Gjest Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 Mne har du noe planer for og sitte i morgen? Vi får se... men det er en stor mulighet for at jeg logger opp i morgen kveld ja Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. november 2005 Skrevet 5. november 2005 I`ll be there Hvis ikke noe annet kommer i veien Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.