Gå til innhold

Prøv SPARC


Gjest

Anbefalte innlegg

For en tid tilbake så tipset Sondre om SPARC her på fs.no

 

Dette syntes jeg så litt interessant ut og prøvde å mekke meg en fil for Kristiansand, Kjevik.. den flyplassen jeg sitter på "" Derfor jeg informerer om dette er fordi at det er både nyttig, og kan gjøre ATC gleden større! Her er et bilde fra filen jeg mekka for ENCN selv i kveld.. gleder meg til å prøve den i morgen (i kveld, lørdag nå "")

 

[image]http://i5.photobucket.com/albums/y173/havsol/SPARC.jpg[/image]

 

Husk å fly til Kjevik... jeg er online fra 18:00 til 22:00 i kveld (Lørdag, 5 november)!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det er ikke noe for _CTR dette.

 

Og det siste du skrev der... er totalt enig. Forrige helg satt jeg 6 timer som Kjevik, og hadde 8 fly ellerno. Synes det er altfor lite å gjøre men ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange trodde at det skulle komme nye og flere piloter når SB3 kom, og det gjorde det... men det skjedde akkurat det jeg var redd for: Kun et "blaff". Virket som at det var veldig morsomt en liten periode, også dabbet det av.

 

Synd det ikke er mer aktivitet!

 

Noe jeg også ser forskjellen mellom VATSIM og IVAO er at det er mye flere utlendinger som flyr til Norge. Er veldig mange norske-danske-svenske piloter som kun flyr til Norge på VATSIM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode nyheter... jeg var visst litt for rask på labben! Nå funker det plutselig etter at jeg endret litt på oppsettet.

 

Disregard tidligere beskjed, Kjevik kommer som planlagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...