Ådne Lie Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Holder på å ta fly timer i simmmen. Men jeg klarer ikke å få starta til å ta av. Skal fly med Baron 58. Det står: Press CTRL + Right Bracket (]) when readsy to depart. Har prøvd å trykke CTRL og ALT GR for å holde nede ] . Noen som har noen ide, slik at jeg kunne begnt på disse timene? Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 For å si det på en annen måte. Er det noen som har tatt den første timen med Baron 58? Hvordan fikk dere vekk den meldingen? Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 Har samme problem. Den tasten man skla trykke er ikke den samme på norsk tastatur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Gundersen Skrevet 23. oktober 2005 Del Skrevet 23. oktober 2005 right bracket key tilsvarer "å" eller "¨" på et norsk tastatur. Husker ikke i farten hvilken av dem det er, men en av dem er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ådne Lie Skrevet 23. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2005 Takk skal du ha, dette skal jeg prøve. Ådne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.