Gå til innhold

Freeware Vs Shareware


Eirik Støylen

Anbefalte innlegg

I jungelen av diverse add-ons så er det mye som er gratis og noe må man betale for.

Jeg for min del ble så ivrig når jeg nå i høst begynte å fly FlightSim igjen, at jeg kjøpte både det ene og det andre ""

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal sette meg inni først "".

Jeg har kjøpt/abbonerer på FSLiveTraffic, MyTraffic, VoiceBuddy, FlightEnvironment, PMDG (hele serien, utenom 747), Ultimate Night Environment og kanskje et par til som jeg ikke kommer på i farta.

I tillegg er det altså Squawkbox og Vatsim online.

 

Mye å holde styr på og mye å sette seg inn i. ""

 

Men jeg lurer på om alle disse environment driver og overlapper hverandre, f.eks når jeg bruker FlightEnvironment (som har det meste av lyseffekter osv) om det overstyrer Ultimate Night Environment?

Bør man la være å innstallere for mye slikt? Jeg merker også at bare det å starte FS tar lengre tid nå enn før jeg la inn alt dette.

 

Jeg liker å betale når folk legger ned mye arbeid (litt idealist her da), men jeg lurer på om det ikke finnes vel så mye bra freeware?

Hva foretrekker dere? Iallfall innen scenery og effekter som lys og sjø osv så har jeg en følelse av at det er vel så bra det som er gratis laget av enkeltpersoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...