Gå til innhold

Skribent til Flynytt søkes


Bjørn Olav Henjum

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

For flere måneder siden fikk jeg en forespørsel fra redaktøren av bladet Flynytt - via Dag Johansen - om jeg kunne tenke meg å skrive en reportasje om flysimulatorer. Hvis det var vellykket, skulle jeg også ha en månedlig fast spalte der jeg tok for meg nyheter og annet aktuelt stoff.

Nå har det gått veldig lang tid uten at jeg har fått tid til å skrive reportasjen, og samvittigheten begynner å gnage smertelig. Derfor vil jeg her sparke ballen videre til en av dere. Hvis du har lyst til å lage denne reportasjen, har rimelige norskferdigheter og kunnskaper om de mest brukte flysimulatorene så send meg en mail. Reportasjen bør være på i alle fall to sider (i bladet) samt noen bilder (min 300 dpi).

Jobben er ikke lønnet, men som redaktøren Rolf Liland skrev til meg:

quote:

Jeg har dessverre ikke annet budsjett for kjøp av stoff enn redaktørens ubegrensede takknemlighet, samt heder og ære fra lesermassen

De som har lest Flynytt vet at dette er et meget bra blad med gode reportasjer og bilder, og det er med blandede følelser jeg sier fra meg jobben.

Flynytt har et opplag på ca 5000, derav ca 3300 til abonnenter og 1500 til Narvesen.

Hvem vil ta på seg det ærefulle oppdrag å gi 'vanlige piloter' innblikk i flysimulatorenes fantastiske verden? Mail meg!

------------------

Bjørn Olav Henjum

henjum@privat.cybercity.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...