Gå til innhold

Hvor ofte re-instalerer du FS?


S. L.

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner heller ikke dette reinstallasjonshysteriet.Når folk hevder at de reinstallerer regelmessig så tenker jeg alltid at det er ikke programmet det er noe i veien med. Med jevnlig vedlikehold og kritisk holdning til addon-innstallasjon så skal det ikke være nødvendig med noen reinnstallering. På en frisk PC blir ikke programmet nedbrutt over tid som om det var en ferskvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner heller ikke dette reinstallasjonshysteriet.Når folk hevder at de reinstallerer regelmessig så tenker jeg alltid at det er ikke programmet det er noe i veien med. Med jevnlig vedlikehold og kritisk holdning til addon-innstallasjon så skal det ikke være nødvendig med noen reinnstallering. På en frisk PC blir ikke programmet nedbrutt over tid som om det var en ferskvare.

 

 

Jepp enig...

 

Installer hele maskinen din fra scratch... Når du er helt ferdig og fått det slik du vil ha det, så lag en sikkerhetskopi eller et gjennopprettnings punkt slik at du kan få tilbake maskinen din til dette punktet om noe går galt..

 

Formater maskinen minst mulig og kan man unngå det, så ikke re-installer bare FS...

 

Kun et lite tips...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...