Tom Knudsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er det faktisk ikke mulig å ta kontakt med disse. Ingen ser ut til å ha telefon nummeret. Fikk til slutt Flight Dispatch men etter 35 minutter med elvis musikk ga jeg opp. Noen synspunkter `? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Pedersen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 men etter 35 minutter med elvis musikk ga jeg opp. Noen synspunkter `? Bedre musikk finnes jo ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 De er vanskelige å få tak i. Kan gi deg en e-post adresse om du vil, men er det "flight operations" du er ute etter (dah) så kan de ikke gi deg så mye. Snakka med en kompis der, og han hadde ikke lov å ta bilder av en 737 checklist for meg en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.