Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde tenkt meg å lære meg vatsim i dag.

Hadde selfølgelig glemt passordet og når jeg skulle finne det på vatsim sine sider fikk jeg denne meldinga:

Error - Your account is suspended. As a result, we are not currently able to provide you with a password reminder.

Kan noen si meg noen grunner til hvofor jeg kan ha blitt "suspended"? ""
Skrevet

Fikk akkurat samme melding som deg, hadde heldigvis flere e-mail addr slik at jeg fikk en ny konto. Tror du blir "suspended" hvis det er lenge siden du har brukt kontoen. Jeg hadde laget meg konto for et par år siden og den ble adri brukt, men nå skulle jeg bruke den, men fikk da "suspended"...

Mitt tips er å lage deg en ny konto med en annen e-mail addresse....

Skrevet

Hvis I begynder at have dobbelt-konto, vil de højst sandsynligt blive "opdaget" på et tidspunkt.

Den helt korrekte fremgangsmåde vil være, at bede vatsim gen-aktivere din gamle konto.

Hvorfor du er blevet suspenderet ved jeg ikke.

Den ikke-helt-så-korrekte fremgangsmåde (hvis du VIL i gang i dag), vil være at oprette den nye konto. Men så tag kontakt til staff i vaccsca og forklar situationen. Så vil de forhåbentlig slette din gamle konto, så du ikke ricikerer, at få den nye konto spæret fordi du har dobbelt konto.

God weekend.

Ses online.

/Peter

Skrevet
Hvis I begynder at have dobbelt-konto, vil de højst sandsynligt blive "opdaget" på et tidspunkt.

Den helt korrekte fremgangsmåde vil være, at bede vatsim gen-aktivere din gamle konto.

Hvorfor du er blevet suspenderet ved jeg ikke.

Den ikke-helt-så-korrekte fremgangsmåde (hvis du VIL i gang i dag), vil være at oprette den nye konto. Men så tag kontakt til staff i vaccsca og forklar situationen. Så vil de forhåbentlig slette din gamle konto, så du ikke ricikerer, at få den nye konto spæret fordi du har dobbelt konto.

God weekend.

Ses online.

/Peter

Takker for den, visste ikke at det ble sjekket på en slik måte. "" Trodde en bare ble slettet og selve begrepet suspendert var pga av at kontoen ikke var i bruk.

Når jeg vet dette trekker jeg selvfølgelig mitt forslag og tar også selv kontakt med Vatsim for å få slettet den gamle kontoen.... ""

Skrevet

Hej Jan.

Næ, jeg synes du skal oprette den nye konto, så du kan komme i gang. (Det med at kontakte vatsim kan godt tage nogle dage før man får svar)

Nå du er i sving, så skriv og fortæl, at du vist nok har to konti, og gerne vil have slettet den gemle.

Det er måske ikke den rigtige metode - men den hurtigste, og for den i vatsim-management der skal rode med kontoen, skal han jo alligevel ind og rode med din konto. Så om han skal genaktivere den gamle eller slette den er vil den samme arbejdsbelastnig. ""

/Peter

Skrevet
Hej Jan.

Næ, jeg synes du skal oprette den nye konto, så du kan komme i gang. (Det med at kontakte vatsim kan godt tage nogle dage før man får svar)

Nå du er i sving, så skriv og fortæl, at du vist nok har to konti, og gerne vil have slettet den gemle.

Det er måske ikke den rigtige metode - men den hurtigste, og for den i vatsim-management der skal rode med kontoen, skal han jo alligevel ind og rode med din konto. Så om han skal genaktivere den gamle eller slette den er vil den samme arbejdsbelastnig. ""

/Peter

Har opprettet en ny konto og den er i bruk, var med på flyinn CPH her om dagen og bruker Vatsim flittig. Jeg har mailet Vatsim og forklart situasjonen og får nok vente noen dager til svar ja....

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...