Gå til innhold

Virtuelle flyselskaper


Ivar Rasmussen

Anbefalte innlegg

Da vil jeg på det aller sterkeste anbefale Virtual SAS Braathens . Vi er snart helt klare med oppdateringene. Dette vil bli et kvalitets VA, med piloter som består opptaksprøver og halvårsprøver. Vi vil også få til en flyskole. Vi baserer oss hovedsakelig på VATSIM, kommer med en manual som bl.a. inneholder info om dette. Du er likevel velkommen til å fly for oss om du så ikke flyr på VATSIM. Med det anbefales. Designet på siden er det samme som SAS Braathens.

Vi tar for øyeblikket ikke imot nye piloter, men vil snart åpne dørene. Velkommen skal du være til et veldig trivelig, hjelpsomt og profesjonelt virtuelt flyselskap.

 

Velkommen.

 

[color:"blue"] www.vbraa.com [/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg på det aller sterkeste anbefale Virtual SAS Braathens . Vi er snart helt klare med oppdateringene. Dette vil bli et kvalitets VA, med piloter som består opptaksprøver og halvårsprøver. Vi vil også få til en flyskole. Vi baserer oss hovedsakelig på VATSIM, kommer med en manual som bl.a. inneholder info om dette. Du er likevel velkommen til å fly for oss om du så ikke flyr på VATSIM. Med det anbefales. Designet på siden er det samme som SAS Braathens.

Vi tar for øyeblikket ikke imot nye piloter, men vil snart åpne dørene. Velkommen skal du være til et veldig trivelig, hjelpsomt og profesjonelt virtuelt flyselskap.

 

Velkommen.

 

[color:"blue"] www.vbraa.com [/color]

 

Joda..sikkert kjempebra å anbefale denne siden. Har prøvd å bli pilot der i lang, lang, lang tid!! Fått samme beskjeden: sorry, kom tilbakke senere!! De som har laget siden kan ikke norsk engang "" Sikkert bra side, på samme måten som Odd Fellow, frimurerlosjen osv, hvor man må ha 5 millioner dollar på bok for å bli medlem, eller hva det nå er. Skjønner ikke hva jeg har gjort de gærent iallefall. Koser meg med virtualnorwegian istedet jeg ""

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne kanskje være en ide å lese de to siste setningene Truls? ""

 

Jeg leste de to siste setningene, men også det som står over. I utgangspunktet startet tråden med en som spurte om virtuelle flyselskaper, og her er det en som anbefaler på det varmeste et virtuelt selskap som er lukket for tidligere medlemme, og hvor nye ikke kommer inn. Det blir jo et "spark i leggen". Og..det kommer ikke frem på de henviste sidene det som står i de 2 nederste linjene du siterer til.

 

Truls

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har grunner til å lukke "bli pilot" funskjonen midlertidig.

 

Skrivefeil på siden er et problem jeg selv irriterer meg over, men det er ikke jeg som skriver der, hovedsakelig.

 

Man får velge - lav kvalitet - åpne dører... eller høy kvalitet - midlertidig lukket.

 

Og de som allerede er piloter kan logge og alt hvis det var det du siktet til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Bare anbefale http://vbraa.com , som jeg fløy for tidligere. Flinke folk som er behjeplige med alt.

Jeg stoppa ikke i dette Va for at kvalliteten var for dårlig,-nej kvalliteten er i top , men jeg er mere til

frakt-flyging. Jeg kan varmt anbefale dette Va....og sef. det som jeg flyr for nå.. http://www.upsvac.com ""

Ha de

Mvh

Ivar Rasmussen

Whitestar-1116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...