Gå til innhold

Hola Airlines flyr for Helios....

Roald Hansen

Anbefalte innlegg

...fra Bodø i kveld. Maskinen er en litt sjelden fugl i Bodø - en spanskregistrert 757-200 - EC-ISY. Hola Airlines har adresse Palma de Mallorca og har bare denne flymaskinen. NRK meldte at det var det tjekkiske selskapet Fisher Air som hadde ruten, men nytt selskap er altså funnet.

Ankomsten forvirret meg litt - Hola brukte "Helios 514" som callsign.

Hilsen Roald

PS: Et bilde av flyet - ligner mistenkelig på gode, gamle Britannia, men ut fra det jeg har funnet ut, har den aldri fløyet for Britannia. Merkelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.avinor.no viser avgang for Helios 515 kl. 20:50 lokal tid, altså for snaue 20 minutter siden.

EDIT: Hoho. I det jeg trykker "send", hører jeg en mistenkelig motorlyd fra verandadøren. Der suser det jammen en 757 over hodet på meg etter departure fra rwy 07 "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NRK meldte at det var det tjekkiske selskapet Fisher Air som hadde ruten, men nytt selskap er altså funnet.

Avisa Nordland gjorde det også.

Ja skjønte at noe måtte være galt her,søkte på Fisher Air.De oppererer kun med 737-300,fikk det ikke til å stemme da jeg så flyet på utflyginga fra rwy 07.

Artig med en 757-200 her i byen.

Takker for opplysninga Roar,nå får jeg sove i natt ""

EDIT: Linken til Roar virket ikke her så jeg linker et bilde av 757'en

http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=61008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...