Gå til innhold

DK 861 avgang 07:00 Fredag. Reg???


T. Paulsen

Anbefalte innlegg

---

OY-VKB Airbus A321

---

Dette flyet tok meg og min kjære til Karpathos for en mnd. siden... Fikk tilogmed komme inn i cocpiten en tur. Når jeg skriver tilogmed, er det fordi at dette tillates VELDIG skjeldent på slike reiser. Kabinsjefen sa til meg da jeg spurte, at det nok desverre ikke gikk, men hun kunne spørre. Og etter en halvtime kom hun tilbake å sa at det var greit.

Lurer på hva hun sa til pilotene..??.."Det er en liten gutt som vil besøke dere"??..er jo 31, men følte meg faktisk som en liten gutt når jeg kom inn i CP. Fint var det lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik:

 

[

[]DK861 []19AUG05[] [ ALT

[

[ 321 DK321A OYVKB

[

[ STD STA ETD ATD TOFF ETA

[ 19AUG OSL KGS 0700 1150 0654 0703 1145

 

 

""

 

Hvor har du funnet dette? "" Kunne vært meget nyttig å hatt slik informasjon for turer man skal fly i FS.

 

Og, en litt annen ting (håper det er greit jeg spør under din tråd Tom). Før hver eneste flytur skaffer jeg meg real flightplan fra ippc.no, men alt som står av høyde der er Height: 000/999

 

Slik at hvis noen vet hvor jeg kan finne den virkelige høyden flyet opererer med på forskjellige ruter hadde jeg vært takknemmelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik:

 

[

[]DK861 []19AUG05[] [ ALT

[

[ 321 DK321A OYVKB

[

[ STD STA ETD ATD TOFF ETA

[ 19AUG OSL KGS 0700 1150 0654 0703 1145

 

 

""

 

Hvor har du funnet dette? "" Kunne vært meget nyttig å hatt slik informasjon for turer man skal fly i FS.

 

 

Informasjonen hentet fra "SAS-Alfa" terminalen. Kun brukere med passord brukernavn som har tilgang.. med andre ord - ansatte i flyselskapene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik at hvis noen vet hvor jeg kan finne den virkelige høyden flyet opererer med på forskjellige ruter hadde jeg vært takknemmelig!

 

Marshøydende varierer fra tid til annen, det er pilotene selv som bestemmer marshøyden på ruten.

 

Ja, og jeg lurer på hvor jeg kan finne dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forklaringen... i morgen skal jeg ut på cockpittur fra Gardermoen til Paris og tilbake igjen med Norwegian, så da får jeg se hvordan det funker "i praksis" tenker jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...