Martin Svarstad Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette innlegget, men jeg tror jeg traff riktig.. For en stund siden var det en gjeng av oss som skulle ta turen ned til st maarten på vatsim/fs, og da kom man opp med flightplans som var aktive, IRL, samme dag som turen ble gjennomført (ikke av meg ). Så, jeg har søkt litt rundt men finner ikke en side med noe liknende innhold...anyone?? Siter
Geir G Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Det finnes mer avanserte verktøyer, men det enkleste er denne . Det er ikke alltid den helt riktige ruten, men ikke langt unna. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 4. august 2005 Skrevet 4. august 2005 Var vel jeg som skaffa den Kontakta SAS Braathens Flight Operations som igjen skaffa meg flightplan og sendte den på e-post en time før departure Siter
Martin Svarstad Skrevet 4. august 2005 Forfatter Skrevet 4. august 2005 routefinder visste tilogmed jeg om. Men hvis det var sånn det ble gjort (Werner), må jeg si jeg ble litt skuffet. menmen...ha en fortsatt god dag Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.