Jim Vold Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Naa er jeg i Moskva internett-kafe og bruker internet saa lenge jeg drikker!!! Det som er veldig kjedelig i dag er at jeg dro i dag formiddag til Monino Air museum og traff en vakt der og de sa vi har ikke tillat aa komme inn uten tillatelse!!!! ARGH!!! Men en hell i uhell er at jeg er her i 2 uker til og det skal vaere flyshow der borte neste uke saa jeg forsooker dit igjen!!!! www.avialegends.ru ... Vet MAKS er lengre unna i august og jeg har ikke anledning.. Krysser og ser frem til masse antikk-fly neste helg og noen i lufta!! Ha det godt dere i Norge!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Og hvor mye har du egentlig drukket nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Vold Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 En 0,2l fanta med is og en 0,2l sprite med sitron og en jordbaer is!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.