Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Kunne noen tenke seg å utføre et paint oppdrag eller to? Kommer med fler detaljer hvis noen er interesserte.. Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 Hehe.. visste det kom Flytype®: Eurowings Bae-146 Eurowings Airbus 319/320 Stone's Shorts 360 Modell Liveryet er for et fiktivt VA som er underveis kalt " PolarBird " ... Er du kjempekreativ og tilogmed har forslag til logo så bare kom med det Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 Shorts 360 paintkit ligger med flyet her. Søkte rompa av meg etter Aerosofts Eurowings painkit, har hatt det på maskina, men fant det fa** meg ikke... noen som husker hvor de ligger? For Airbus og BAe-146. Siter
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Skrevet 30. juni 2005 hmm.. jeg skal legge de opp på hjemmeside plassen min så kan du laste de ned. Men først må jeg sove og jobbe.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.