Gå til innhold

En genial liten gutt!


Geir G

Anbefalte innlegg

Selv om systemet kan svikte så synes jeg ikke at personers sikkerhet skal settes på spill av den grunn. Forsinkelser betyr penger ut av vinduet, men det gjør det også om en "uvelkommen" person har med seg noe han ikke skulle hatt med seg ombord!

Min mening er derfor, om systemet skulle vise feil mot anntall personer ombord så finner man feilen å gjør noe med den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om systemet kan svikte så synes jeg ikke at personers sikkerhet skal settes på spill av den grunn. Forsinkelser betyr penger ut av vinduet, men det gjør det også om en "uvelkommen" person har med seg noe han ikke skulle hatt med seg ombord!

Min mening er derfor, om systemet skulle vise feil mot anntall personer ombord så finner man feilen å gjør noe med den!

 

Skjønte ikke helt denne!

Her er det ikke avinor som har sviktet,her er det flyselskapet som har sviktet.

Gutten kan fint gå igjennom sikkerhetskontrollen uten at han skal reise,det er jo bare at han ikke har noe ulovlig med seg.

Du har lov og følge venner og fammilie til gate.

Om han har kommet seg i flyet og reist uten og bli oppdaget er det flyselskapet som har lorta på draget...og satt seg på det etter på ""

 

Avinor som er ansvarlig for sikkerheten, hevder at dette ikke er spesielt skremmende. De hevder sikkerheten ivaretas i sikkerhetskontrollen, ikke billettkontrollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om systemet kan svikte så synes jeg ikke at personers sikkerhet skal settes på spill av den grunn. Forsinkelser betyr penger ut av vinduet, men det gjør det også om en "uvelkommen" person har med seg noe han ikke skulle hatt med seg ombord!

Min mening er derfor, om systemet skulle vise feil mot anntall personer ombord så finner man feilen å gjør noe med den!

 

Skjønte ikke helt denne!

Her er det ikke avinor som har sviktet,her er det flyselskapet som har sviktet.

Gutten kan fint gå igjennom sikkerhetskontrollen uten at han skal reise,det er jo bare at han ikke har noe ulovlig med seg.

Du har lov og følge venner og fammilie til gate.

Om han har kommet seg i flyet og reist uten og bli oppdaget er det flyselskapet som har lorta på draget...og satt seg på det etter på ""

 

Avinor som er ansvarlig for sikkerheten, hevder at dette ikke er spesielt skremmende. De hevder sikkerheten ivaretas i sikkerhetskontrollen, ikke billettkontrollen.

Nå var mine tanker rettet mot flyselskapet, det er ikke bare AVINOR som sitter med annsvar for de reisendes sikkerhet. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...