Morten Haughom Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Har søkt på jobb som AFIS fullmektig, fikk brev igår om at jeg skal på opptaksprøve deretter intervju den 13 juni. Lurer på om noen vet hvilke tester det her dreier seg om? fysiske?, psykologiske? eller går det på kunnskaper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Jacobsen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Gratiiiis - lykke til.. Du må igjennom alt du nevnte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei Morten! Fint å høre du vil bli AFIS! har faktisk vurdert det selv, selv om lønna er så som så Her skulle du kune finne mer informasjon AFIS-brosjyre.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg vil bare ønske deg lykke til! Hvem vet, kanskje jeg engang kommer dalende ned med motorstopp når du sitter som AFIS-fullmektig etter at jeg har fått PPL-A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Får gratulere jeg også da.. Hvor blir du hen å evt sitt som AFIS da.... ???? Lykke til med intervju og div tester.... Så om de tar frem latex hansker er det bare å snu seg, dra ned buksa og bukke pent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Så om de tar frem latex hansker er det bare å snu seg, dra ned buksa og bukke pent Ja det er det minste problemet!! Takker for svar og lykkeønsker! Vet ikke hvor jeg kan havne hvis jeg klarer det, Leknes og Mosjøen var nevnt i annonsen mener jeg å huske. Har selvfølgelig et ønske om å havne her i Vardø, men flytter gjerne på meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.