Gå til innhold

Fy SAS?


Anbefalte innlegg

??

Høres merkelig ut.. Jobbet i SAS i 15 år og har sett et hopetall handicaplag komme og gå - om enn ikke bokstavelig..

Ikke minst under Paralympics på Lillehammer.

Uten å ha manualen i hodet, tror jeg dette må være foreldet eller feil prosedyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles trist å lese slik - jeg er selv handicapped (krykker), og sammen med 2 rullestolbrukere har vi i år reist 5-6 ganger med SAS - og da er vi jo fler enn 1. Kan i den anledning fortelle dere alle at makan til servicen til SAS for oss handicappede, skal en faktisk lete lenge etter. Jeg har overhodet intet negativt å si om akkurat det - har kun opplevd forståelse, hjelpsomhet og trygghet. Vi er 3 som reiser sammen siste helg hver mnd. i sommerhalvåret - uten en eneste ledsager - og føler nesten at jeg er bortskjemt med den flotte servicen til SAS (og også de fleste andre jeg har fløyet med). Så denne artikkelen føler jeg meg fremmed til - hvis det er tilfellet - så er det jo også veldig trist at slik faktisk er mulig - men som sagt så har aldri vi opplevd det en eneste gang!!! Så derfor - til de av dere der ute som jobber i SAS - TUSEN TAKK FOR EN KJEMPEFLOTT SERVICE I HENDHOLD TIL HANDICAPPEDE!

Harald Oanes

quote:

Originally posted by Simen Trovatten Taraldsen:

"'>http://www.adressa.no/nyheter/verden/article.jhtml?articleID=115351" TARGET=_blank>http://www.adressa.no/nyheter/verden/article.jhtml?articleID=115351

Hva skal man si?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...