Steinar Grindstein Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg lurer på korsn selskaper som er de største på EBBR (Brussel)? Jeg fant et flott scenery av den flyplassen, men vil jo gjerne ha noe traffik på den også. Da jeg sjekka i min FS var det 4 Rutefly der! To ifra Iberia og to ifra Alitalia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Chr. Hansen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 SN vil jeg tru er store der da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baard Salvesen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Virgin Express har base på EBBR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Jeg kan jo ramse opp noen av flyselskapene jeg så da jeg var i Brussel i ferien min! - Delta Airlines - KLM Cittyhopper - Finnair - Alitalia - Air Portugal - British Airways - Lufthansa - Lufthansa Regional - SN Brussel Airlines - Virgin Express - BelgiumExel - SAS Braathens - Austria Airlines Sikkert mange fler, og jeg så mange fler der nede også... men husker ikke navnene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Hansen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Det er veldig mye cargotrafikk på EBBR, så DHL og Fedex er også greie å få med. Ellers så er som nevnt SN Brussel og Virgin Express store. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Johansen Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Hvorfor ikke se på websida til flyplassen? http://www.brusselsairport.be/airlines_flightinfo/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Takk folkens for flotte svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.