Gå til innhold

What the hell

Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

Hei igjen ja..

Tok meg en tur på vatsim i kveld og endelig fikk jeg atc i bøtter og spann.. YES !!!

Turen startet fra Flesland, men pga. litt voice problemer fra stavanger center ble departure tiden litt forsyvet.. Men det må man jo regne med.

Det hele gikk veldig bra og ble directet fra den ene atc til den andre og livet ble herlig...

Men så mot approach runway 19R og inn for landing skjedde det noe rart.. Flyet mitt ville trolig ikke lande, men heller oppføre seg som en farts kåt galning med lyst og begjær for max speed.. Så det hjalp ikke med koseprat eler knyttnever mot skjerm og tastatur.. Nei pusen min ville nemlig fly max fart inn mot rullebanen. Så mitt eneste valg der og da var å be om en go-around og det fikk jeg.. Om sider måtte man skru av alt for så å sette autopilot på igjen.... Ble så directet av en meget hyggelig approach inn mot runway 19R igjen og denne gangen var far selv sjef..

Så nå tok damen det pent og jeg landet som normalt...

Takk til alle som var innvolvert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du fløy!

Vet ikke helt hva som feilt voicen min, men jeg lover deg at jeg ble sresset da det stod 7 fly å ventet på at jeg skulle få fixe voicen... Etter en rask reboot ble det bedre starks... ""

Kjempe artig kveld! ""

Takk til alle som fløy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...