Andreas F Berger Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Er det noen som kan si meg hvilke mål britannia flyr fra Norge og hvilke fly det er? Siter
Kristoffer Rivedal Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Går vel bare i 737-800 fra Brtiannia nå.. Britannia Sweden har vel ikke noe annet lenger. Og hvor de flyr til kan du sjekke på charterselskapenes hjemmesider. Begynn med Star Tour, det er vel de som er TUI sitt selskap her i Norge (correct me if I am wrong). Siter
Morten B. Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Sakset fra britanniairways.se sin side: Sommerens og vinterens reisemål er noe forskjellige. Om sommeren er det Middelhavsdestinasjonene som dominerer. Vinterstid er det land på høyde med Nord-Afrika samt de fjerne reisemålene som gjelder. I Skandinavia flyr vi hovedsaklig fra Stockholm, Göteborg, Malmö og Oslo. I noen sesonger trafikkerer vi også regionale flyplasser i så vel Sverige som Norge. Nedenfor følger en oversikt over de destinasjonene vi vanligvis trafikkerer i sommer- og vinterperioden. Visse avvik kan forekomme. Land Destinasjoner Brasil Natal Bulgaria Burgas Egypt Hurghada, Sharm-el-sheikh Hellas Chania/Kreta, Korfu, Rhodos, Samos Italia Alghero/Sardinia, Catania/Sicilia, Roma Kanariøyene Fuerteventura, Gran Canaria, Lanzarote, Tenerife Kypros Larnaka Madeira Funchal Marokko Agadir Portugal Faro Spania Palma/Mallorca Thailand Phuket Tyrkia Antalya, Dalaman -Morten- Siter
Andreas F Berger Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Skrevet 9. mars 2005 Takk for svar. Jeg var ikke sikker på hvilke fly og ruter som de opererte med men nå er det lagret. Siter
Baard Salvesen Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 Jeg har sett Britannia på Værnes et par ganger, da brukte de 737-800. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.