Gå til innhold

Noen som har lyst på et nytt panel til dash 8 FS98?


Sven Morten Hesjevik

Anbefalte innlegg

Sven Morten - et kjempepanel! Etter min mening det beste som er laget for DHC-8, og i mine øyne ser det veldig likt the original!! (Jeg har noen timer som passasjer med med denne, og neste tur går i morgen fra Bodø til Skagen med retur torsdag. Jeg lover å ta en ekstra kikk hvis jeg får anledning.)

Jeg har også vært så heldig å få komme i cockpit og fått god info på en tur mellom Gardermoen og Brønnøysund.

Kanskje kan vår Widerøe-kaptein, Knut S Syvertsen, gi mer profesjonelle kommentarer?

Bra at noen ennå er i FS98-verden...

Hilsen Roald

[Endret av Roald Hansen 26-09-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha tusen takk for rosen Roald.

Men æren må nok også og hovedsaklig gå til de gutta som laget instrumentene. Jeg er ingen C-programmerer så jeg benyttet meg av det jeg fant på nettet. Dette er mitt første panel og ble til egentlig fordi jeg ønsket å lære meg å bruke paintshop. I grunnen så ga det litt mersmak og hvem vet hva som kan skje i mørke høstkvelder når jeg setter meg ned for å lære kunsten å lage instrumenter.

Hvis dere likte mitt første forsøk på panelet så kan det jo godt hende at det kommer ut en utgave til FS2k også etter hvert.

Videre arbeid er imidlertid å oppgradere oppstartsrutinene slik at de blir mer som irl på en turboprop. Etter at heksekunstene med c-programmering blir avslørt så kan det jo godt hende at det kommer noen egenkomponerte instrumenter etterhvert.

SMH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...