Werner Rafteseth Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Heisann... bare gjentar meg selv litt, skrev et innlegg under tråden angående kveldens "fly-in" sku jeg til å si (var vel nesten, skjelden det er så mangel folk online ) Går helt fint å connecte med SB, jeg lager et callsign og en flightplan. ATC derimot ser meg som BAW ett eller annet som skal til EGLL... Selv om jeg ser noe annet. Klarer ikke å koble til med AVC, da mitt callsign ikke blir funnet..... noe tips? har reinstallert squawkbox (dog det ligger igjen forrige flightplan og callsign i squawkbox etter jeg har installert igjen.. har sletta det, sletta squawkbox mappa og søkte etter squawkbox i registeret.. men fortsatt ligger min forrige flightplan i squawkbox når jeg fyrer det opp..) Noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvilket callsign bruker du nå du skal connecte? Callsign i SB og AVC må være likt ellers så finner ikke AVC ditt callsign. Siste FP vil bestandig ligge lagret i SB når du skal koble deg opp igjen. Last ned en Squawkboks Guide her: http://www.vaccsca.org/site/pilottraining/index.php og sjekk om at du gjør ting riktig da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hei, Einar. Forklarte meg kanskje dårlig. Jeg har likt callsign i både SB og i AVC, men ATC (tilfellet i går, ENGM_V_APP tror jeg det var) ser en gammel flightplan og et gammelt callsign, IKKE det jeg har tasta inn i SB. Jeg skrev inn BRA773 i både SB og AVC, men ATC så meg som BAW769 eller noe sånt, på en flight fra ENGM til EGLL på FL330. Jeg hadde skrivi inn FL290 med B737-700 fra ENGM til ENVA... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skjønberg Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 EDIT: Litt rask ute, funket fint etter en restart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Virkelig ingen som vet noe? Uff... blir vel en formatering i nærmeste fremtid... kjipt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Eliassen Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har du prøvd å file en flightplan via vatsim sine sider? http://www.vatsim.net/fp/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.