Jim Grav Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Har tenkt å prøve meg med 3 skjermer, må jeg ha et årogram for det? var noen som sa at det måtte man ha, kunne tenkt meg å ha det slik at jeg får 3 " vinduer " Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Et tips.. få tak i tre skjermkort , hvis du ikke gjør det får du samme bilde på alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Kolrud Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 eller 2... trenger ikke 3 skjermkort vetu, jeg har et som støtter to, det er bare noe man må aktivere. enten trenger man et agp/pcie og et pci til panelet. det skal nok gå. eller så kian man kjøpe 2 SLI kort. men det er bare pcie og kortene er dyre. bare så dere vet det, rett meg hvis jeg tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Eller du kan bare kjøpe et Matrox kort med støtte for 3skjermer... Du finner det på www.komplett.no og det er ikke så ekstremt dyrt heller... Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Men hva slags program trenger man for å bruke ett agp og ett pci sammen for eksempel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jim Grav Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 har 2 kort jeg,, et som man kan ha 2 skjermer til og et man kan ha 1 skjerm til, det skulle da holde :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.