Gå til innhold

Cockpit på Nordnytt ikveld! EDIT


Morten Haughom

Anbefalte innlegg

Nå er Nord-Norge nettopp blitt delt fjernsynsmessig. Nordnytt mener jeg er Troms/Finnmarksendingen og Nordlandssendingen er distriktsprogrammet for Nordland. Men vi i Nordland har jo, i likhet med resten av verden, mulighet for å se dette på WEB-TV.

Og dette er gratis i motsetning til WEB-TV på "pengemaskinen" TV2 ""

 

Joda, men tenk så mye bedre det kunne vært hvis det var mulig å downloade og se det offline. Da kunne også vi smal-båndere kunne fått sett det. Nå baserer det seg på popup streaming som ikke funker for modemfolk.

 

Dårlig fra NRK, desverre ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt hvem de er ja! Hadde Alsten som musikklærer for 20 år sia "".

 

Jakob spiller til dans på lokalet nå og da.

 

Ja, har spillt mye sammen med de! Det stemmer. Han var vel rektor på musikkskolen han Alsten.

 

Men by the way: Kjører dere en så skikkelig og realistisk linje at dere alltid har uniform på dere når dere er ute og flyr? Ser jo ut som alvorlige greier dette! "" Kan fikse både uniform og kart "" Så jo helt genial ut den simmen dere har laga. Utrolig hva man kan bruke kunnskap til! Jeg skal foresten også studere informatikk til høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei Agnor ""

 

Vi kjører IKKE med uniformplikt, det knapt krav om å ha klær på i det hele tatt.

 

Siden vi ikke er omfattet av noe lovverk omkring flysikkerhet, gjør vi stort sett det vi vil. Tar gjerne en pils eller fler mens jeg flyr.

 

Vi kjører dog med så mye planlegging at det føles realistisk. Fuelberegning, METAR/ATIS, alternate, vekt, Take-off speeds osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...