Morten Haughom Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Send en mail neste gang du skal på Øst-Finnmarka Agnor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mail er sendt. Skal kanskje bortover i forb. med møte i flykluben i Vadsø om en kort tid. Skal også på et musikkarr. med Vadsø Trekkspillklubb. Kjenner du Jacob og Alsten A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Vet godt hvem de er ja! Hadde Alsten som musikklærer for 20 år sia . Jakob spiller til dans på lokalet nå og da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå er Nord-Norge nettopp blitt delt fjernsynsmessig. Nordnytt mener jeg er Troms/Finnmarksendingen og Nordlandssendingen er distriktsprogrammet for Nordland. Men vi i Nordland har jo, i likhet med resten av verden, mulighet for å se dette på WEB-TV. Og dette er gratis i motsetning til WEB-TV på "pengemaskinen" TV2 Joda, men tenk så mye bedre det kunne vært hvis det var mulig å downloade og se det offline. Da kunne også vi smal-båndere kunne fått sett det. Nå baserer det seg på popup streaming som ikke funker for modemfolk. Dårlig fra NRK, desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, jeg fikk innse (før jeg fikk ADSL i honningsvåg) at internett generellt ikke er tilrettelagt for modemhastigheter. Et absolutt minimum idag er enkel ISDN. Dette er etter MIN mening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Reidar Dvergsdal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Joda, men tenk så mye bedre det kunne vært hvis det var mulig å downloade og se det offline. Da kunne også vi smal-båndere kunne fått sett det. Nå baserer det seg på popup streaming som ikke funker for modemfolk. Dårlig fra NRK, desverre Send meg ei pm så skal det ordne seg.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vet godt hvem de er ja! Hadde Alsten som musikklærer for 20 år sia . Jakob spiller til dans på lokalet nå og da. Ja, har spillt mye sammen med de! Det stemmer. Han var vel rektor på musikkskolen han Alsten. Men by the way: Kjører dere en så skikkelig og realistisk linje at dere alltid har uniform på dere når dere er ute og flyr? Ser jo ut som alvorlige greier dette! Kan fikse både uniform og kart Så jo helt genial ut den simmen dere har laga. Utrolig hva man kan bruke kunnskap til! Jeg skal foresten også studere informatikk til høsten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Nei nei Agnor Vi kjører IKKE med uniformplikt, det knapt krav om å ha klær på i det hele tatt. Siden vi ikke er omfattet av noe lovverk omkring flysikkerhet, gjør vi stort sett det vi vil. Tar gjerne en pils eller fler mens jeg flyr. Vi kjører dog med så mye planlegging at det føles realistisk. Fuelberegning, METAR/ATIS, alternate, vekt, Take-off speeds osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Høres nøyaktig ut som et britisk flyselskap. Pils, MEN, god planlegging! Vel, jeg foretrekker å fly foruten førstnevnte. (Pilsen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Haughom Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Pils passer til alt untatt wienerbrød Ser frem til å ta en tur Agnor! Gi lyd når du har anledning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det høres bra ut! Gleder meg jeg også. Tar med kart og kompass så kommer jeg bortover. Skal til vadsø torsdag den 17. og blir der over helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O85_ Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ligger visst inne på "Jukeboks Norge-rundt" dette her Så innslaget akkurat! Blitt tv-kjendis og greier;) hvem satt Oslo? Edit: Fant det, Ivar Skaugstad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Eg har også sett det fleire gongar siste vekene Det og F16 innslaga frå Autofil går jamnt og trutt på Jukeboks på NRK tv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.