Gå til innhold

Flyspesifikasjoner


Martin Foss

Anbefalte innlegg

Vet noen om en bra side med spesifikasjoner for A300-600? Tenker ikke på sånt som motortype, rekkevidde osv., men plassering av dører (faktisk..) Har et scenery av Bremen, med noen kule dynamiske funksjoner som krever at man legger inn info om plassering av flyets dører, for at trapper, gater o.l skal plassere seg riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Hvilke dører vil du ha?

 

Fremre pax-dør:

5,85 meter fra nesa / 4,41 meter over bakken.

 

Bakre pax-dør:

41,38 meter fra nesa / 5,16 meter over bakken.

 

Fremre lasteroms-dør:

9,53 meter fra nesa / 2,49 meter over bakken.

 

Bakre lasteroms-dør:

34,32 meter fra nesa / 2,98 meter over bakken.

 

Kilde: IATA Airport Handling Manual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men ikke helt det jeg var ute etter. Er riktige dører (trengte ikke cargo-dørene, men...), men skulle gjerne visst hvor langt de er fra flyets senterlinje. Tenk deg et punkt midt i flyet, og to linjer som deler flyet både på tvers og langs gjennom dette punktet. Jeg trenger å vite hvor langt unna disse to linjene dørene er plassert, gjerne for begge dørene foran vingene, pluss den bakerste(altså tre til sammen). Høyden over bakken trengte jeg og, takk for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg fikk det jeg trenger. Ved hjelp av flyets lengde (54.08 meter i følge Airliners.net) og en kalkulator skal jeg klare å regne det ut. Har du evt. lengden fra nesen til den andre døra foran? Du nevnte fremre pax-dør, men det er to foran der. Skulle gjerne hatt begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...