Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Thomas hva med å si fra at du har tatt ENVA_V_APP?!?!?!?!? Har lissom sagt nei til alt av andre planer for å være ATC denne dagen Kunne vært GND men den GND eksisterer egentlig ikke lenger. Men først må du kanskje få lov til å sitte ATC Per Kristian. + at du må bli litt mere moden for å i det heletatt kunne sitte ATC. Han har vel fått lov nå? Eller? Hørte forresten at du fikk beskjed om å logge av som ATC i dag Per-Kristian, hva hadde du gjort denne gangen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har ikke hatt checkout med Thomas. Misforsteåelse.. Trodde jeg kunne sitte ATC litt øfr checkout også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har ikke hatt checkout med Thomas. Misforsteåelse.. Trodde jeg kunne sitte ATC litt øfr checkout også. Før du tabber deg ut flere ganger, hør med folk som har peiling først! Er vel ikke så farig med den ENVA_V_APP possisjoen nå når du ikke får lov til å sitte uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Thomas hva med å si fra at du har tatt ENVA_V_APP?!?!?!?!? Har lissom sagt nei til alt av andre planer for å være ATC denne dagen Kunne vært GND men den GND eksisterer egentlig ikke lenger. [image]http://d20.homelinux.net/Screenshots/PDVD081.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Thomas hva med å si fra at du har tatt ENVA_V_APP?!?!?!?!? Har lissom sagt nei til alt av andre planer for å være ATC denne dagen Kunne vært GND men den GND eksisterer egentlig ikke lenger. [image]http://d20.homelinux.net/Screenshots/PDVD080.jpg[/image] Alt jeg har å si etter å tørket tårene -> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg må desverre meddele at det ikke blir tur på meg i morgen kveld!!! Jeg utsetter turen med 24 timer og tar den på Søndags kveld klokken 1700 i steden. Grunnet arbeids tinger (fest) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg blir ikke med på søndag... på Mandag skal jeg stå opp kl. 06:00 Men noen andre som skal dra imorgen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 får jeg fixa SB er jeg med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hvor mange er det som fortsatt skal nedover ikveld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.