Gå til innhold

British Airways World Traveller Plus?


alexander sveen

Anbefalte innlegg

Halloen!

 

Jeg skal reise til New York i Vinterferien, og vi reiser med BA Club World på hjemreisen og World Traveller Plus på utreisen. Er det noen som har erfaring med WT+? Hvordan er setene og komforen? Er det noen form for skille mellom World traveller og World traveller plus? Har aldri reist med det før, og lurer på om hva fordelene er. Også lurer jeg på om noen vet om hvordan klimaet i NYC er rundt vinterferie tider, slutten av februar? Forslag til hva jeg kan gjøre der? SKal være der i litt over en uke.

 

Takker for alle svar ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Har ikke fløyet på Club World, men Traveller Pluss til Brasil, og det var gode seter og mulighet for spill og masse videoer. Men det er jo en klar klasse forskjell. De Club World setene er jo helt råe. Og måten de har satt setene opp i kabinen er kult, noen i farts retningen og andre med ryggen mot.

Fløy med en Boeing trippel 7. Så må jeg bare si at på longflights så er BA et meget bra selskap. Fløy med Varig en gang fra Rio, og det er bare ræva. Air France er også bra, fløy de fra Chile med 777. Ha en god tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...