Gå til innhold

Video av SB3 i aksjon


Freddy Wilhelmsen

Anbefalte innlegg

AIAI AI! Dette ser jo fint ut "" Jeg kræsjet i Fredrik på VATSIM under taxing fordi han hakket så mye """"

 

Håper VATSIM blir som FSInn når det gjelder fly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut, men min personlige mening er at jeg tror aldri den vil komme ut.

Vi har ventet LENGE på den nå, og lenge må vi nok fortsatt vente. Skulle ikke forundre meg om FSinn blir godkjent i steden. Vatsim har nok også merket at folk stikker til IVAO for å fly fordi software`n er lettere og bedre å bruke + at flyten er bedre der. Vet at han bruker sin egen fritid på å lage SB og at han ikke tjener en eneste krone på det, men uansett. Da burde han ikke reklamere formye med at det "snart" kommer en ny utgave av SB.

Mange andre som lager store ting som brukes også, og de kommer med oppdatering jevnlig.

 

Dere kan nok vente dere en etterlengtet oppdatering på noe annet snart også.. "" Men sier ikke hva. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...