Gå til innhold

Voice serveren er nede


Bjørn Ramsland

Anbefalte innlegg

BattleCom serveren er for tiden nede, og jeg håper den kommer opp å kjøre så snart som mulig.

Inntil videre må de av dere som ønsker å benytte voice gå sammen om å hoste en server (slik vi gjorde tidligere). Det lureste er selvfølgelig at den flygelderen som skal sitte lengst og dessuten har tilgang på tilstrekkelig båndbredde gjør dette.

 

Bjørn Ramsland

[Endret av Bjørn Ramsland 31-08-2000.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten statusrapport:

Jeg har, som jeg skrev, feilmeldt dette. Når nå ingenting har skjedd til i dag forsøkte jeg å maile min kontakt hos Nextra. Nå viser det seg at mailboxen til vedkommende er full, og det tyder på at han har mye å gjøre. Jeg har også forsøkt med telefon uten å komme fram til han

Jeg fortsetter å forsøke, og håper at ting ordner seg ganske raskt.

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en statusrapport:

Etter mye om og men i telefonen klarte endelig noen i Nextra å finne ut at vedkommende er på ferie, men ingen kan si sikkert når han er tilbake.

Jeg fortsetter derfor å forsøke å få fatt i han i morgen (Mandag), og jeg håper han er på plass da slik at vi får fikset dette.

------------------

Dag Johansen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...