Gå til innhold

ryan-be-fair


Fredrik Moe

Anbefalte innlegg

La meg få forklare meg litt bedere... Somsakt ønsker jeg ikke att folk skal måtte dø i en ulykke med orallyair, men att det heller at det må skje en veldig alvorlig hendelse som får folk til å spørre segselv om det er en grei måte å drive buttikk ved å sette livene til dem som arbeider på flye, passasjerer og alle "oss" på bakken rundt omkring får å tjene enda mere penger... NEI!!! det syns IKKE jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det virker som O'Leary skiter en lang marsj absolutt alt som heter sømmelige arbeidsforhold.

 

Men faktum er at han vil fortsette å pushe limiten så lenge det er kunder til selskapet, britiske luftfartsmyndigheter vil nok knapt kunne skrape på overflaten i dette problemet. (hvordan skal de påse at crewet har vann? Eller kan de regulere hva en pilot må betale av sin egen opplæring?)

 

Nei, for å vise hvor skapet skal stå, må kundene vise solidaritet: boikotte selskapet rett og slett.

 

En uvanlig tanke? Forferdelig naivt sagt?

 

Og om skiten går konkurs, ja da er det vel fortjent og de arbeidsforhold det her snakkes om vil jo da øyeblikkelig opphøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...