Per-kristian Jensen Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 er to stykker her nå som skal til Bodø nå fra Gardemoen og lurer på om noen vil komme på som ATC. Hadde vært flott om hvertfall ENOS_CTR kommer opp og helst noen i Bodø.... Og hvis det er noen som vil bli med så bare kom jeg stpr på gate 44 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kanskje en idè å spessifisere når de skal fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ivar: kanskje du kan hjelpe meg med problemet?: Problem jeg og Per skulle fly, men så dukket dette problemet opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bjørnebekk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 han sier han er på gate 44 nå. edit: du var raskere enn meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ivar: kanskje du kan hjelpe meg med problemet?: Problem jeg og Per skulle fly, men så dukket dette problemet opp Gjort mitt beste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Da er problemet fikset, er det noen som er ATC? Det kommer en til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det blir litt lettere å forholde seg til om dere oppgir et tidspunkt for departure. Ikke bare fordi ATC skal vite når han/henne skal logge på, men en må også se det an i forhold til andre avtaler og planer. Men forstår det slik at dere skal dra ganske snart, har ingen mikrofon på PCen jeg sitter akkurat nå desverre så jeg kan ikke bistå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Sandnes Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sånn "nå står jeg på gate'en liksom" blir nok litt for kort varsel ja.. Nøkkelord: planlegging. Begynner bli en stund siden jeg har sittet ATC sist... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.