Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Opplevde nettopp noe utenom det vanlige, fikk logget på ASRC, men av en eller annen grunn så fikk jeg ikke logget på AVC, ifølge feilmeldingen så hadde jeg ikke logget meg på noen VATSIM server noe som ikke stemmte. Jeg er 100% sikker på at jeg hadde rett callsign i begge programmene. Der det slik å forstå at man må koble opp mot samme server både i ASRC og AVC? Siter
O85_ Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hvorfor bruker du AVC in the first place da Ivar? I ASRC så er voicen innebygget... Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Har prøvd å bruke voicen i ASRC, men det er noe som gjør at den ikke virker som den skal.. Er nok litt skyldig i å ha lite interesse for å lokalisere problemet også. Siter
Jan Fredrik Furøy Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hei Fløy en tur fra Praha til Gardermoen nå. AVC funka ikke i det hele tatt, men var logget på VATSIM UK-1. Europe-C var ikke å finne. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Hei Fløy en tur fra Praha til Gardermoen nå. AVC funka ikke i det hele tatt, men var logget på VATSIM UK-1. Europe-C var ikke å finne. Høres meget kjent ut ja.. Siter
Geir G Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Er ikke helt med nå Du kan ikke bruke AVC samtidig som ASRC? Siter
Thomas Gundersen Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Det går helt fint å bruke AVC og ASRC sammen. Bare husk å starte AVC før du startet ASRC Siter
O85_ Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Voicen i ASRC funker helt fint her, så lenge alle brannmurer er skrudd av Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 Funka her også nå.. Var vel bare litt server problemer før i dag kan jeg tenke meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.