Peter Nørkjær Skrevet 13. desember 2004 Skrevet 13. desember 2004 Hej med Jer. På søndag den 19. december, skal jeg have min Senior Student eksamen i København Kastrup. Jeg håber I vil komme forbi og hjælpe mig med at fortjene titlen. Og til dem af Jer, der måske har en god hukommelse, så havde jeg også denne test for nogle uger siden. Men den aften kom der kun tre fly i alt, og det var for lidt. Derfor håber jeg på mere trafik på søndag. Der er masser af muligheder, for eksempel fra Oslo eller Stavanger. Men der er også kortere ruter, for eksempel Göteborg eller Aalborg. Jeg håber at se Jer på søndag i Kastrup Vi ses /Peter Siter
Peter Nørkjær Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Hej igen. Jeg vil lige bump'e tråden op. Det er nemlig i aften jeg har min Senior Student test i Kastrup Jeg vil sidde som APP mellem 2000-2200 (lokal) og jeg håber på noget trafik. Der er kun en times tid fra Oslo, og der er også muligheden for at flyve til Stavanger. [color:"blue"] Vi ses i aften!!! [/color] /Peter Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Skal se om vi får satt kursen dit. Siter
Peter Nørkjær Skrevet 20. desember 2004 Forfatter Skrevet 20. desember 2004 Det gjorde kursen din jo så. Mange tak for selskab! Til alle dem der kom forbi, så skal I have mange tak for at hjælpe mig med denne test. Jeg bestod, men kun fordi I var så professionelle alle sammen! Mange tak for hjælpen! /Peter Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 20. desember 2004 Skrevet 20. desember 2004 Jeg bestod, men kun fordi I var så professionelle alle sammen! Vi hadde ikke klart det uten deg! Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Skrevet 22. desember 2004 Så kom min STU+ rating gennem vatsim systemet og Copenhagen control er nu online. /peter Siter
Geir G Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 GRATULERER! Var opptatt så jeg kunne ikke komme (kanskje det beste for alle? ) Igjen, gratulerer så mye! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.