Oscar Florian Skrevet 23. november 2004 Del Skrevet 23. november 2004 Jeg lurer på er det noen her som vet hvor disse stedene ligger på fs2004? (cordinater) 1. Prekestolen 2. Ett sted som er veldig skjent får basehopping 3. Galgepiggen 4. Jotunheimen Kunne ha tenk meg å fly litt heilicopter på disse stedene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Jeg lurer på er det noen her som vet hvor disse stedene ligger på fs2004? (cordinater) 1. Prekestolen 2. Ett sted som er veldig skjent får basehopping 3. Galgepiggen 4. Jotunheimen Kunne ha tenk meg å fly litt heilicopter på disse stedene Galgepiggen? Mener du Galdhøpiggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 1 Prekestolen ligger i Lysefjorden 2 Det er sikkert Kjærag i Lysefjorden her du tenker på. Jeg kan gi deg koordinatene til dette når jeg kommer hjem fra jobb. Faktisk så har jeg laget prekestolen i Gmax, men den er foreløpig bare til privat bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Grassdal Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 men en ser ikke prekestolen på fs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Litt vanskelig å si koordinatene på de to første for meg, sitter kun med et ICAO kart, og de er ikke merket av her. Men Jotunheimen og Galdhøpiggen har så og si samme koordinater. Galdhøpiggen er jo en fjelltopp i fjellområdet Jotunheimen om jeg ikke tar helt feil. 613810N 081800E (Koordinatene er bare ca.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Jeg lurer på er det noen her som vet hvor disse stedene ligger på fs2004? (cordinater) 1. Prekestolen 2. Ett sted som er veldig skjent får basehopping 3. Galgepiggen 4. Jotunheimen Kunne ha tenk meg å fly litt heilicopter på disse stedene Galgepiggen? Mener du Galdhøpiggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 1 Prekestolen ligger i Lysefjorden 2 Det er sikkert Kjærag i Lysefjorden her du tenker på. Jeg kan gi deg koordinatene til dette når jeg kommer hjem fra jobb. Faktisk så har jeg laget prekestolen i Gmax, men den er foreløpig bare til privat bruk. det hadde vert skjempe flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 1 Prekestolen ligger i Lysefjorden 2 Det er sikkert Kjærag i Lysefjorden her du tenker på. Jeg kan gi deg koordinatene til dette når jeg kommer hjem fra jobb. Faktisk så har jeg laget prekestolen i Gmax, men den er foreløpig bare til privat bruk. det hadde vert skjempe flott Koordinater i FS Prekestolen: N58*58.95 E6*11.04 Kjærag: N59*2.21 E6*35.73 Prekestolen er bare en fjellknaus som ser ut som en prekestol og henger i en bratt fjellvegg. Denne er ikke synlig i FS. Kjærag derimot som er en bratt fjellvegg er fullt syning med Lago sit Scandinavia mesh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 Tusen takk frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Bare hyggelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Grønnestad Skrevet 26. november 2004 Del Skrevet 26. november 2004 Her er forresten ett lite bilde av Prekestolen sett fra norsiden av Lysefjorden og utover mot Forsand [image]http://home.chello.no/bas123/prekestolen.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oscar Florian Skrevet 27. november 2004 Forfatter Del Skrevet 27. november 2004 nydelig rimelig pent det der asså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.