Gå til innhold

VATSIM ikveld


Asbjorn Furu

Anbefalte innlegg

Hei igjen.Ble det mye tfc på alle dere som var/er online ikveld?Ble bare en tur på meg.Vet ikke hva jeg har klikket i FS,men syntes plutselig 737'ern ble "tung i rumpa"idag.Aner ikke om det har med nytt skjermkort å gjøre...tvilsomt.Fikk litt problemer på app til Bergen.Vet ikke om ATC merket det.Bruker å ta en APP HOLD et stykke ute,men ikveld gikk flyet bananas..hehe.Mulig høyden og avstand ikke var helt perfekt.Måtte i allefall overta manuelt,og i og med at flyet virka tungt så ble det en utfordring å få det ned i EN hel del.Takk til ATC iallefall.Morsomt for en newbie å prøve seg.Har fortsatt litt tull med voice,hakker endel hvis flyet flyr.Klikker jeg i FS vinduet og pauser spillet,blir det bedre.Har forstått at dette er det SB som forårsaker(?)Må liksom være klar med museknappen straks man hører ATC'n for å høre om det er til meg de snakker.

Ha en fin Lørdagskveld alle.

 

 

 

Asbjørn Furu

Orbit63/LN-AFU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har både AVC og SB.Trudde dem gikk hand i hand?

Nei,fylle aildri fulle tanker..max 70%...

Va bare tungt....trur æ va å haka noe av i realisme settingen...mulig det var årsaken.

Men har hørt av andre at det av og til hakker.Har opplevd at andre også online har voice problemer.

 

Asbjørn Furu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var meg som satt som Stavanger control i kveld. Hørte deg fint på voice jeg. Men hvis du bruker SB anbefaler jeg deg å bytte til AVC

Regner vel med at du mener RogerWilco (RW) Thomas. ""

 

At flyet ble "baktungt" høres meget rart ut, for meg virker det som du kanskje gikk inn i en stall uten å legge merke til "stall!" warningen.

Eller kanskje du bare hadde trimmet flyet litt feil? ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...