Steinar Grindstein Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Den tanken var slettes ikke dum Ole Jørgen! Skal rette en forespørsel til Peppes om akkurat det. De må jo ettervert begynne å gi oss noen fordela syns jeg Alt i Januar blir neste sammling på Peppes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fanken at man ikke bor i Bodø, eller at det er bare 2stk fra Alta som e medlem av forumet og er Flightimmere (Som jeg vet om ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Mathias Moberg Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Fanken at man ikke bor i Bodø, HELT ENIG!!!!!!! JEG VIL BO I BODØ!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Vi (eee... dere) skulle ha hatt et stambord med logo og det hele, så kunne jeg sitte der når jeg inntar pizza utenom treffene og andre kan droppe innom ved høve. Bordet i hjørnet der vi satt passet jo utmerket til akkurat det der, blir kanskje litt trang om plassen, men vi hadde jo fly på veggene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.