Geir G Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Hi I would like to confirm that we will come tonight around 18UTC. Hope to see you online Regards Krzysztof God morgen alle sammen! Fikk nettopp en e-post fra en sjef i et virtuellt flyselskap på VATSIM. Han og mange av pilotene kommer til Flesland i kveld rundt 1800Z. ENBR_V_APP, ENBR_V_TWR er booket. Håper også at ENSV (Pssst! Arild?? ) kan booke til et lite flyinn på Flesland i kveld. Håper vi også kan vise Krzysztof at Norge er et sted de før satse å fly flyinns på! Kom igjen alle sammen, la oss lage et virrvarr av trafikk rundt Flesland i kveld!! MVH Geir Grønlien Siter
Geir G Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Er 8 innbounds til ENBR nå... 7 av dem flyr sammen (kommer samtidig) La oss få litt skandinavere til å vise dem hvordan det skal gjøres! Siter
Arild Oldervoll Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Alle disse 8 flyene kommer utenlands fra. Hadde jo vært synd om innenlandstrafikken ble slått av utenlandstrafikken, så her er det bare å hive seg i cockpitten og storme ENBR! Vi har parkering nok til alle Siter
Geir G Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Skrevet 31. oktober 2004 Det var gøy det! Tok bilder av Arild og Gunnars flotte seperasjon [image]http://www.home.no/geirg/1.jpg[/image] [image]http://www.home.no/geirg/2.jpg[/image] "Good evening, continue approach number 3" Det er noe jeg aldri har sagt før Noen som kan fixe at centerline på ENBR er skjev? Siter
Gunnar Grønlien Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Sa faktisk: Clrd ILS rw 35, #4 for landing Siter
Arild Oldervoll Skrevet 1. november 2004 Skrevet 1. november 2004 Hei! Var utrolig artig. Har personlig ikke hatt så mye trafikk på en evighet. Ble litt bekymret også når jeg såg de komme over britisk luftrom og blinket nesten hele veien (Under minima). Men det var bare å sette i gang separering og ikke et neste fly fikk lov til å blinke under min krontroll Takk til alle som fløy denne kvelden, og til Geir og Gunnar: Takk for et godt sammarbeid :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.