Geir G Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei! Kan si at brodern og jeg dekker ENBR i kveld. Hvis noen vil være ENSV hadde det vært topp! La oss få litt trafikk på vetslandet Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Geir! Dette er serdeles utmekett! Skal få orden på voicen min idag, så kommer jeg innom enbr i løpe av kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Svarstad Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jepp. Har lasta ned no charts til Der Flessenlanden, så det blir vel en vestlands tur på meg og skal du se. Har også lasta ned en prop fra fsfield som må prøves. Skal gi tilbake melding om fugger'n, har hørt mange gode ord om'n, så forventningene er litt (for) store. Ellers blir det vel arrival stavanger, hvis det er noen online på sola Vi snakkes Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Grønlien Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da må jeg bare, på veine av kveldens flygeledere på Flesland, få takke for all trafikken vi fikk i kveld. Til tross for en del nettverksproblemer fra min side, var det en utrolig morsom, interessant og lærerik kveld for oss alle. I morgen skal vi også prøve å komme oss online på kvelden. Mest sannsynlig kommer ENBR_TWR, ENBR_APP og ENSV_CTR til å være online da også. Trafikk er gjertelig velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 [image]http://www.home.no/geirg/ATC.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Sager Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Må takke for en kjempe kveld. det gjelder ALLE som satt ATC i Norge!!! I dag ble det en drøss med turer Menorca-Gardermoen Gardermoen-Værnes Værnes-Tromsø Tromsø-Flesland Flesland-Gardermoen Gardermoen-Kvernberget Geir; Beklager det som skjedde på Dep forsto ikke helt hva som skjedde. men bryte Dep måtte jeg. Håper på masse trafikk i morgen. ENGM_APP ENOS_CTR ENSV_CTR ENBR_APP ENBR_TWR forhåpentligvis en drøss med fly slik at jeg har en mulighet til å beste Senior Student testen Takk for en kjempe kveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Var kjempe gøy i går, ser ut til at det blir ende mer i kveld!! Se eget innlegg Her Kom og fly under approach`s paraply! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.