Gå til innhold

Widerøeflight


mwalther

Anbefalte innlegg

Du er den første jeg har sett som er fra brønnøysund, hehe, er også fra der, eller sømna rettere sagt. Vet du hvor jeg finner et scenery for brønnøy lufthavn? Fant et, men får ikke afcad til å funke på den, det er svein holbø sitt med nord norske flyplasser for fs2002, har fs2004 men vanligvis funker det på begge deler, men afcad filene er sånne som må installere på fs2002 men ikke fs2004, det står "The import file specified a destination file scandafd.bgl

that was not found in the AFD scenery folder.

This facility file was not installed.

Installation Finished. Errors occured while installing -- see above", noen rare greier, dette skal sikkert ikke være i denne topic men siden du er fra brønnøy og kanskje vet hvordan så tenkte jeg å spørre, så hva har du gjort?, hehe, Helgeland e jo bærre bæst "".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE, ja sømna er jo bare best da, hehe, hvor i sømna bodde du og hvor gammel er du da?? "", er du ikke eni i at helgeland hadde vært kjempe fin med torghatten og brønnøy broa stående der, og flyplassen??

 

Bodde i et hus 200 meter fra Vik sentrum. (Hvis du ser veien opp mot sømhovd fra samvirkerlaget, til høyre, og der det første huset du ser ""

 

Er så enig som jeg kunne blitt. Sømna kirke burde også bli laget. Har tenkt på å lage nye kystlinjer til sømna, men prosjektet jeg allerede driver på med tar så altfor mye energi... ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...