Joakim Valkvæ Volle Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Leste nettopp på avsim.com at PMDG skal lage en MD-11 til FS2004! Gjett om jeg gleder meg! Håper den får en virtual cabin, for det er noe jeg lengter etter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, blir sikkert kjempeflott!! Det er en tråd om denne fine fuglen her også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Hei Ja, har fått med meg det Da må jeg nok gå igang med FMC øvelser ja: Oddvar VNAS325 Braathen1976 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Bachke Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Håper den får en virtual cabin, for det er noe jeg lengter etter! Les her for mere info om features Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Nilsen Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Å dæven kor vi gleder oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hoel Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Synes de bør gjøre ferdig 737NG serien sin først jeg.. gi ut den siste pakken de så fint lovet at skulle komme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten B. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Eller skynde seg og bli ferdige med 744 pakken .. DEN venter jeg på .. -Morten- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.