Christian Alden Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg kan ikke laste ned fra noen av disse sidene! Er det en slags server feil eller noe? Kan gå rundt i sidene men ikke laste ned! Det kommer opp at siden ikke kan vises. Kan laste ned fra flightsim.com og fsnordic.net. Har prøvd å slå av brannmuren, men virker ikke da heller! Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Prøvde på Avsim akkurat nå, men har ikke noe problemer med å få lastet ned jeg. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Har heller ikke problemer... sitter du bak en brannmur, router etc.? Siter
Timmy Brandt Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Har heller ikke problemer... sitter du bak en brannmur, router etc.? Har prøvd å slå av brannmuren, men virker ikke da heller! Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Har heller ikke problemer... sitter du bak en brannmur, router etc.? Har prøvd å slå av brannmuren, men virker ikke da heller! Noe jeg ikke leste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.